måndag 9 juli 2012

Gifta!

Nu är vi gifta, jag och min Mikael! Och Solveig har välkomnats till världen och fått ett alldeles eget träd. Det var en fin dag, trots att regnet öste ner. Jag ska berätta mer senare, när jag har lite fler bilder att visa.

Roligast: Allt! Men det som såg roligast ut var nog när jag och Mikael skulle "valsa" efter middagen...
Knasigast: När vigselförrättaren precis innan vigseln hjälpte till att göra ett extra hål på Mikaels skärp (som han lånat av pappa) med en sax, för att inte byxorna skulle åka ner.
Gråtmildast: Svärmors tal under middagen. Väldigt fint, även om hon själv tyckte att det var lite jobbigt.
Gråtmildast 2: Mormors ord vid Solveigs namngivningsceremoni. Goaste mormor!
Dagens oops: Att Mikael blev förvirrad och sträckte fram höger hand när jag skulle sätta på ringen. Hmm, visst blev vi väl gifta ändå?
Vi fick skjuts till festen i en supersnygg gammal Saab.

1 kommentar: