onsdag 19 september 2012

Höstheader

Jag läste häromdan på den eminenta bloggen Karins konstgrepp att headers är "sjukt viktigt för en bloggs utseende". Aj då, tänkte jag. Min header är ju skittrist. Därför har jag nu fixat en ny, med höstkänsla dessutom. Bilden skulle dock kunna ge ett intryck av att bloggen skrivs av en 17-åring med för mycket kajal och för lite självdistans. Därför har jag gjort en liten brasklapp med ironisk touch till underrubrik: "- en (inte särskilt) svår blogg". Så att ingen blir bortskrämd liksom.

Bilden är för övrigt tagen mot Badhusparken på gångbron till Frösön, en dimmig oktobernatt för nåt år sen. Gothigt värre!

Uppdatering den 18/10: Jag tröttnade illa kvickt på den där gothiga headern och har bytt ut den mot lite naturromantik!

2 kommentarer:

  1. Tjusig bild,du borde kanske tänka på att byta yrke till fotograf.

    SvaraRadera