lördag 8 september 2012

Höstmodet

Åh hösten! Jag älskar höstmode, särskilt färgerna - vinrött, senapsgult och mörkgrönt. Det finns så mycket fina kläder nu! Tyvärr har vi bara kvar pengar till mat den här månaden pga. en sjukligt stor mängd räkningar. Dessutom är det bara dumt och onödigt att konsumera mera. Heh.

Men! Vid såna här tillfällen är det rätt bra med internetbutiker. Där kan man nämligen lägga saker i en varukorg och köpa dem på låtsas. Det funkar iaf. för mig, jag får titta på de fina kläderna, välja vilka jag vill ha och lägga dem i korgen. Sedan skippar jag bara det där med att betala och få hem grejorna, men känner mig faktiskt ganska tillfredsställd ändå.

Fast... jag längtar ändå tills pengarna kommer nästa gång.

Nåja, just nu har jag ändå ungefär samma kläder varje dag. Fleecetröja, fjällrävenbyxor, regnjacka, kängor och pannband. Det funkar liksom bättre i skogen än pennkjol och kavaj. Så här kommer den - bloggens första outfitbild (tyvärr fick jag inte med hela mig):

Självklart har jag en "arkeologhalsduk". Det har alla arkeologer.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar