onsdag 29 augusti 2012

Bättre saker

Nu är det ju ganska länge sedan jag bloggade senast. Då kanske ni undrar, har jag haft bättre saker för mig? Döm själv - här är ett och annat som jag har ägnat mig åt:

Jobb
Fjällvandring med trerätters middagar
Att gräma mig över att vi glömde kamerabatteriet hemma
Pussar
De två första böckerna i Philip Pullmans serie "His dark materials"
Att bli jagad av en ettåring på Bobbycar
Stickning
Slösurfning i mobilen (trots att laptopen ligger en halvmeter bort)
Att bita på naglarna
Att bita på nagelbanden
Diamantbröllop (inte mitt eget alltså)
Johan på snippen
Att bli utskälld av en tant på stan
Blöjbyten
Att somna vid läggningen
Frukt

Vad tycker ni, har jag haft bättre saker för mig?
   

1 kommentar:

  1. Fjällvandring med 3-rätters är definitivt bättre än att sitta vid datorn. Diamantbröllop likaså. Men att bli utskälld på stan är ju ingen höjdare precis. När det gäller pussar så slår det nästan allt. Särskilt om föremålet för pussandet heter Solveig!

    SvaraRadera